Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 08.04.2021. 11:39
(izmjena aukcije) Nabavka prehrambenih proizvoda i hljeba za potrebe korisnika imigracionog centra
ISPRAVKA ZA
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1420-1-1-1-8-13/21
Obavještenje koje se ispravlja
Broj obavještenja 1420-1-1-1-3-6/21
Datum objave obavještenja 10.2.2021.
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv SLUŽBA ZA POSLOVE SA STRANCIMA
IDB/JIB 4200824880038
Kontakt osoba Vinko Gavrilović
Adresa Braće Mulića 38
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Novi Grad (Sarajevo)
Telefon (033) 772-980
Faks (033) 772-982
Elektronska pošta nabavke@sps.gov.ba
Internet adresa
I 2. Ispravlja se sljedeće
Odjeljak IV 3. mijenja se i glasi:
21.4.2021.
Odjeljak IV 7. mijenja se i glasi:
Datum i vrijeme 22.04.2021. 16:00
Odjeljak IV 8. mijenja se i glasi:
Adresa i mjesto sjediste Sluzbe za poslove sa strancima, ul. Brace Mulica br. 38., Sarajevo
Datum i vrijeme 22.04.2021. 17:00
Mijenja se ANEKS B za lot broj: 1 (VII,VIII,IX).
Mijenja se ANEKS B za lot broj: 2 (VII,VIII,IX).
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
sukcesivne isporuke prehrambenih proizvoda
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Sukcesivne isporuke prehrambenih proizvosa za potrebe korisnika Imigracionog centra
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 15000000-8 Hrana, piće, duhan i srodni proizvodi
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
definisano TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
55000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
definisano TD
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 21.04.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 22.04.2021. 16:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 22.04.2021. 17:00
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
sukcesivne isporuke hljeba
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 15000000-8 Hrana, piće, duhan i srodni proizvodi
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
definisano TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
15000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
12 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
definisano TD
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
Rok za preuzimanje tenderske 21.04.2021.
dokumentacije
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 22.04.2021. 16:00
IX Rok za otvaranje ponuda
Datum i vrijeme 22.04.2021. 17:00
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
TPDC Sarajevo d.d. Sarajevo - ul. Rajlovačka bb 71000 Sarajevo
-
GLOBEX d.o.o. Zenica - Dobrovoljnih davalaca krvi 4 72000 Zenica
-
AS d.o.o. Jelah-Tešanj - Industrijska zona Ekonomija broj 5 74260 Tešanj
-
MEDIMPEX d.o.o. Sarajevo - ul. Igmanska broj 38 71320 Vogošća
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
MEDICALLUX d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Pavla Goranina 7 75000 Tuzla
-
Krajinalijek a.d. Banja Luka, u stečaju - Ulica Ilije Garašanina broj 6 78000 Banja Luka
-
BOSNA-KOM d.o.o. Gračanica - Stjepan Polje bb 75320 Gračanica
-
NITAL d.o.o. Zenica - Londža-Poslovni centar Roma 2 72000 Zenica
-
MONTAŽA-ENIM d.o.o. Tuzla - Lipnica, ul. Proleterskih brigada 6 75000 Tuzla
-
VINOJUG d.o.o. Sarajevo - ul. Igmanska br.2-4 71000 Sarajevo